Asystent Firma 2015

Jest to aplikacja przeznaczona do przechowywania i zarządzania danymi kontaktowymi wewnętrznej sieci klientów. Posiada on wbudowany CRM do zarządzania danymi kontaktowymi, który pozwala na weryfikację numerów NIP, REGON, PESEL, ISBN IBAN oraz adresów e-mail i kodów pocztowych. Wszystkie przechowywane dane mogą być zabezpieczone przez zaawansowane szyfrowanie.

Podstawowe funkcjonalności

Używając aplikacji mamy dostęp do rozbudowywania danych kontaktowych jak również do szybkiej i intuicyjnej wyszukiwarki co pozwoli nam na łatwe odnalezienie interesujących nas informacji. Dodatkowym atutem jest możliwość prowadzenia kilku baz danych jednocześnie. Asystent Firma 2015 idealnie wpasuje się w codzienne obowiązki każdego działu handlowego zarówno mniejszych jak i dużych firm. Aplikacja posiada wbudowany moduł do wystawiania faktur co niewątpliwie przyda się każdemu użytkownikowi. Moduł jest szeroko rozbudowany dzięki czemu wszystkie obowiązki możemy wykonywać używając tylko jednej aplikacji. Wpływa to szczególnie na bezawaryjną obsługę poprzez ograniczenie czasu na obsługę techniczną. Od dziś nastał koniec z podręcznymi spisami korespondencji, ponieważ w Asystent firma 2015 posiadamy w jednym miejscu całą książkę korespondencji. Pozwala ona na utrzymywanie całej korespondencji w jednym miejscu bez obawy o utratę ważnych wiadomości. Jeżeli obsługujemy dodatkowo wysyłkę produktów zakupionych przez klientów pomocne będą dla nas panele magazyn, zamówienia oraz dyspozycja wydania. Dzięki nim wszystkie informacje na temat aktualnych statusów każdego z zamówień będą na wyciągnięcie reki. Satysfakcja klienta będzie dużo wyższa dzięki szybkiej odpowiedzi na jego pytania.

Import/eksport danych

Synchronizacja danych poprzez import/eksport, import z zewnętrznych baz danych oraz z plików CSV pozwoli na szybkie przeniesienie danych z aktualnie posiadanej niestabilnej bazy klientów.

Podsumowanie

Aplikacja jest niezastąpiona dla osób lubiących mieć uporządkowane dane bez konieczności wertowania ich w poszukiwaniu konkretnego klienta. Wiele wbudowanych, dodatkowych opcji pozwoli na ograniczenie obsługiwanych przez nasza firmę aplikacji do jednej. Asystent Firma 2015 jest kompatybilny ze wszystkimi systemami Windows do Windows 2000 włącznie. Możliwość eksportu danych z zewnętrznych plików umożliwi przejście z aktualnie używanych aplikacji do opisywanej aplikacji bez potrzeby angażowania w to programisty. W wersji Biznes dostajemy do użytku dodatkowo możliwość współpracy z serwerem MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle co pozwoli nam na połączenie programu z naszym sklepem internetowym i na bieżące określanie stanu magazynowego oraz udostępnienie klientowi informacji na temat statusu realizacji zamówienia. Aplikacja może być wykorzystywana również przez osoby fizyczne nie posiadające działalności gospodarczej na przykład do kontrolowania stanu produktów spożywczych w gospodarstwie domowym. Aplikacja posiada bardzo intuicyjny interfejs, dzięki czemu od pierwszych chwil korzystania będziemy w stanie wykorzystać cały jej potencjał do pomocy w codziennych obowiązkach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *